Junak 122 – Motocykl z pazurem

Junak 122 to już maszyna bardziej sportowa, jednak z uwagi na niskie spalanie i wysoki komfort jazdy jest w wielu przypadkach środkiem transportu do pracy.

Podobnie jak w przypadku modeli 121, tak samo tutaj zastosowano silnik jednocylindrowy, czterosuwowy o mocy maksymalnej 11,6 koni mechanicznych. Junak 122 charakteryzuje się sportowym zacięciem oraz zastosowaniem ram bocznych. Również w tym modelu zastosowano dwa typy rozruchu. Nożny oraz elektryczny. Przy masie własnej 125 kilogramów pojazd prowadzi się komfortowo. Jest zwinny oraz ma dobre przyspieszenie. Z przodu zamontowano hamulce tarczowe, zaś z tyłu klasyczne, bębnowe. Wysokość siedziska wynosi 780 mm, a więc jest to motocykl średniej wysokości. Model dostępny jest w kolorze bordowym lub czarnym a jego prędkość maksymalna na zablokowanym silniku wynosi 90 kilometrów na godzinę. Średnie spalanie to 3.5 litra benzyny.

Szczegółowy opis tego modelu znajduje się na Junak.com.pl

Junak 122 – Ekonomiczny w każdym calu

Junak 122 charakteryzuje się sportowym zacięciem i w rzeczywistości można się na nim poczuć jak na małym ścigaczu. Jest bardzo wygodny i prowadzi się bez oporów. Ze względu na swoją ekonomię może być alternatywnym środkiem transportu do pracy. Z uwagi na fakt, że zbiornik może pomieścić aż 18.5 litra benzyny, na jednym baku możemy pokonać nawet 500 kilometrów.

Zobacz tematy nt. motocykli Junak na naszym forum

Polub nas na Facebooku

Podziel się stroną ze znajomym:

Wykop Facebook Twitter Google Plus